Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Levél jött

2008.09.04. 17:50 cu2

Ez csak egy nagyon rövid bejegyzés, hogy ne aggódjatok, halad a játék. :-) Szóval nagyjából kész a belső levelezőrendszer. Olyan a felülete, mint kb az összes szokvány levelezőkliensnek: felül egy lista, alul a kiválasztott levél, olvasottság jelölése, törlés, reply-to-all.

Alapvetően ez lesz majd a kommunikációs felület a játékban. Akár egy másik játékossal, akár a szövetséged összes tagjával akarsz beszélni. És persze a rendszer is itt fog üzeneteket küldeni.

23 komment

Címkék: levelezés

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr28648529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.09.04. 20:41:42

Ühüm... De ahhoz kell egy "Barát-lista" is hogy könnyen lehessen a haverokat zaklatni levéllel...

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.09.04. 20:44:09

(bocsánat a "Dupla poszt"-ért de eszembe jutott valami: Bele kéne szerkeszteni 1 chatet a játékba, vagy legalább legyen valahol! Az nagyon jó lenne... Lehessen minden klánnak is chatje hogy a klántagoknak lehessenek klángyűléseik :D (pörsze a klántagok mehetnek csak a klánTopicokba... )

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.09.05. 13:37:09

Barátlista: oké. Chat: oké. :-)

jula52 2008.09.21. 00:22:06

Én egy szövetségi chatnek is örülnék, ami lehet opcionális is hogy ki lehet benne.

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.09.21. 12:08:29

Lehet, hogy nem vagyok tisztában a fogalmakkal, nekem a klán meg a szövetség ugyanaz. Vagy valamit nagyon félreértek? :-)

jula52 2008.09.21. 13:21:34

Nem igazán vagy :P A klán egy közösség, a szövetség pedig más klánokkal való kapcsolat.

nandoo · http://braso.extra.hu/ 2008.09.21. 14:19:30

Énszerintem klán = szövetség...

A németek nem szereik a "Klán" kifejezést, és szövetséget (allianz-t) írnak helyette (Travian, Ikarian, stb a németektől származik...).

Az angolok jobban szeretik a Klán elnevezést, és pl. az FPS játékokban levő csapatok a klánok.

Nagyjából :D

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.09.21. 17:00:04

Én végig arra gondoltam, hogy olyan játékosok halmaza, akik együtt játszanak, nem támadják meg egymást, segítenek egymásnak, ilyesmi. Ezek ugye részben olyan dolgok, amiket bele kell építeni a játékba, különben nem küldhetnél támogató flottát egy szövetségesnek/klántársnak, mert a flottád automatice megtámadná a bolygóját.

nandoo · http://braso.extra.hu/ 2008.09.21. 19:56:17

KáBé :D

Meg talán olyan is kéne, hogy egy klánban legyen egy olyan menü hogy "kereskedelem", és ott lehessen úgy kereskedni mint egy átlagos kereskedős helyen(most arra célzok hogy gondolom a kereskedelem "klasszikus" lesz )

Amúgy az Imperium galacticából még lehetne nyeríteni ötleteket:
"Kereskedelmi űrkikötő" :D:D
VAGY ha rákattintunk valamire, azt egy "Lágy női hang" mondja :D Az mekkora nagy áttörés lenne!!!

jula52 2008.09.21. 21:43:54

Van pár ötletem:
1.egységgyártás:
pajzs+fegyver külön gyártása és raktározása
2.ha ezek megvannak pénz segitségével az egység kiképzése(akár lehet ezt automatikusan is, és lehet 1-1 bolygónak különböző bonuszai ezek gyártásában)
3.a régi emberi szövetség megmaradása régionként(naprendszerenként) 1-1 kereskedöbolygóval, ezen régiókból sok lenne, 1-1 naprendszer áthaladásával kicsit hosszabb lenne
4.a kereskedőbolygókon el lehetne adni az árut de nem túl sokért, de lehet árulni is(pénz vagy cserekereskedelemmel), de el kell először ide szálitani ami ugyebár belekerül pár órába
5.ezen bolygókat akár lehet fejleszteni, pl nagy kereskedőhalyók(gyorsabbak) küldése a többi naprendszerbe kereskedni, ezeket bérelni, zsoldosokat bérelni ezen helyeken, a naprendszer fejleszthetné is ezeket a bolygokat, ami más naprendszerek lakoit csalná oda, kereskedés és zsoldos bérlés céljából
Ez az eratron alapötlete lett volna amit én találtam ki, csak behalt a felylesztés.

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.09.21. 23:47:13

Jó ötletek, köszi! Végiggondolom, melyiket és hogy lehetne beépíteni a játékba.

jula52 2008.09.22. 18:12:54

Azért kéne valami közzelebbi helyen(msn, skype) beszélgetnünk mivel van még ilyen, csak mind mondom meredekek az ötleteim :) és ott elmondhatnád hogy ez milyen formában könnyebb megvalósitani hogy tudjam tovább ragozni, mivel feleslegbe nincs idöm irogatni.

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.09.23. 09:33:08

Általánosan azt könnyebb megvalósítani, ami a jelenlegi kereteket használja. :-) Például: ha a nagy hatótávolságú pajzsot úgy oldjuk meg, hogy van egy pajzs űrhajó, aminek a védőereje kicsi, viszont mások védőerejét jelentősen megnöveli, és esetleg a vele szembeni affinitás nagy, így először őt kezdik el lőni, ez viszonylag hamar sikerül is, viszont addig a többi hajó védve van.

Persze ez nem 100%-ban az eredeti ötlet, viszont így egyszerű megcsinálni. Vannak esetek, amikor ez nem működik, de hogy ilyenkor belefér-e az adott dolog lekódolása, azt úgysem tudom megmondani 2 perc alatt. Szóval ennyiben jobb a mail vagy a komment. Már csak azért is, mert tök változó, mikor hogy érek rá.

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.09.23. 11:09:24

Kereskedelmet eredetileg globálisan terveztem, de ez a kereskedelmi bolygók ötlet tetszik. Ami veszélye van, hogy ha túl kicsik a piacok, akkor nem lesz rajtuk likviditás. Viszont erősíti a lokális interakciókat, ami segítheti a "természetes" (földrajzi közelségen alapuló) szövetségek létrejöttét, és persze lehetővé teszi az arbitrázst, vagyis jövedelemhez lehet jutni abból is, hogy valaki csak a kereskedelmi központok között utazgat, és kihasználja az árkülönbözeteket.

jula52 2008.09.23. 15:23:17

Szerintemis jó ötletek amit mondtam, de nem kellene ott elrontani mint az ikariamot hogy csak pár falu(bolygó) tartozzon hozzá, hanem egy nagyobb körzet mondjuk 2-3 óranként(kereskedővel 2 óra) és a közvetlen közelében( 30perc minusz) az a 6dik tipusu bolygó lenne, amit csak később lehet befoglalni és mivel közel van a kereskedőbolygóhoz stratégiailag megéri befoglalni és persze zsoldosokat is lehet majd felbérelni, de ha egy számot túllépsz egy nap rohamosan nőne az áruk az egységeknek. És itt lehetőleg ne tudja az ember ha messziröl támadják hanem ameddig tud skenelni, esetleg katonai szövetség korlátozott számú egyénnel akik észlelhetik hamarább.

jula52 2008.09.23. 15:24:53

Bár az elején a távolságok lehetnének nagyobbak is azaz gyengébbek a hajtóművek.

Solo captain 2008.10.16. 10:17:13

Sziasztok !
Nem tudom, jó helyre megy ez a levél?
Érdeklődnék kerestek-e, rajzolókat a játékszerkesztéshez (sima grafikus, nem computeres, nem nagy tudással)

piczilzsolt@freemail.hu

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.10.16. 11:06:55

@soloka: Emailben válaszoltam.

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2009.01.23. 11:01:11

Nekem nem működik a játékon belüli chat. Ezzel csak én vagyok így?

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.01.25. 14:58:14

Kicsit bugos, az biztos. :-)

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2009.07.01. 09:53:57

@cu2: Egy kis finomítás a levelezéshez.
-(Ugye egyrészt szövi-körlevél, de ezt tán már mondták)
-Mársrészt, ha a "tárgy" nagyon hosszú, és csak két sorban fér el, és erre válaszok érkeznek, amik tárgymezeje szintén kétsoros lesz, akkor a lista rácsúszik az aktuálisan megnyitott levél fejlécére. Jelenleg két kétsoros cím csak zavaróan megközelíti a fejlécet, három már rá is folyik izmosan.