Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Nézzünk bizakodva a jövőbe!

2012.06.20. 00:44 cu2

Úgy tűnik, az istenek vagy maga Zandagort nagyon nem akarja, hogy rendben elinduljon az s8. Az még a kisebbik gond, hogy volt pár bug a fantomok körül, ami miatt jó páran, akik titokban akartak játszani, kapásból lebuktak. De most nagyon úgy néz ki, hogy komolyabb baj van a szerverrel, feltehetőleg memóriahiba. Feltehetőleg.

Éppen ezért a forduló újra fog indulni jövő hét kedden, azaz június 26-án este 6-kor. Újra, mert 3 órányi játékot, amiben bugok is voltak, nem igazán éri meg átmenteni, meg talán a játékosok szempontjából is tisztább, ha mindenki nulláról indul jövő héten.

Az elmúlt hónapok rossz tapasztalata alapján (áramszünettől a teljesen megmagyarázhatatlan MySQL-újrainduláson át a memóriahibáig volt minden) persze nem tudom garantálni, hogy valóban jövő kedden elindul, de azért nézzünk bizakodva a jövőbe!

5 komment

Címkék: szerver gebasz s8

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr194599486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anathon72 2012.06.20. 08:06:54

Pedig benne voltam a TOP200-ban :D.

ernobius 2012.06.20. 08:23:37

Megkegyelmeztek a vizsga istenei nekem, hogy a két tevékenység ne üsse egymást :)

Sir Bede 2012.06.21. 15:30:44

amúgy mi a szitú? új szerver? jó lett a régi? stb?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2012.06.21. 15:58:02

@Sir Bede: Ennek eldöntése még folyamatban. Mondjuk nekem csak a szám jár, mert nem én csinálom. :-) Amit viszont én csinálok, az a játék hibatűrővé tétele, hogy a jövőben történik bármi, max 15 perc essen ki, a rendszer ezalatt automatikusan helyreállítsa magát.
süti beállítások módosítása