Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú skopival

2011.10.24. 10:08 cu2

Hány éves vagy?

22

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Tanulok.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Google. Online játékokat kerestem, mert unatkoztam. Egy hónap vegetálás és belerázódás után ez lett a nyerő.

Mióta játszol?

S3 legeleje óta.

Miért pont a Káosz Rendben játszol?

S3 végén (jött Zanda) a "fog of war" miatt a Farkasok és Sólymokkal beléptünk a Fekete Seregbe, hogy radart adjunk nyugatról. Aztán amikor említettem, hogy s4-re szövetséget keresek, Hunyadi könyörgött, hogy legyek tag. :)

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Nem vagyok kimondottan sci-fi őrült, de szeretem.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Összetettség, térkép, ökológia. Csak a szokásos. És hogy nem végtelen a szerver.

Mi tetszik legkevésbé?

Sok időt el tud rabolni. A másik meg a szerverlag, főleg amikor 3 flottának kéne egy időpontra egy koordinátára megérkeznie. Végezetül pedig, hogy néhány játékos nem tudja elválasztani az életet a játéktól.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

S3 unalmában mindenféle szedett-vedett galaxissöpredék eljutott a Farkasok és Sólymok szövetségbe (pl. MZ/X, James A. Wal, Optimus, Liet, tábornok) több-kevesebb időre. Jó kis társaság volt, feldobta a vegetálást a szövetségi chat. :)

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

0-12 között, átlagosan inkább kevesebb mint 6 felében van.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Egy szó, ami átnevezéskor az eszembe jut, vagy valami hely, ahol az utóbbi időben voltam, ilyesmi.

Melyik a kedvenc hajód?

Amelyik az enyém. :)

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

S3: skopi (Farkasok és Sólymok), S4: skopi (Káosz Rend), S5: skopi (Skaro Fraction)

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Vegyes, attól függ mennyi időm van rá.

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

calc.exe

Mi a véleményed az s4-es változásokról, elsősorban a hajóparaméterekről?

Kimondottan szimpatikus, még némi csiszolásra szorul (affinitások letisztítása pl.), de alapvetően jó irány.

Te elégedett vagy a bolygók védelmének jelenlegi lehetőségeivel, vagy lenne ötleted további megoldásokra? És ha igen, mi az?

Sokallom a három hét moratóriumot, azt lehetne csökkenteni.

Hajlandó lennél-e önzetlenül, jelképes anyagi összeggel hozzájárulni a Zandagort fejlesztéséhez (közös flottairányítás, gyorsabb szerver, ...), a prémiumtól függetlenül? Ezzel _talán_ ki is váltva a "prémium" fogalmát, aminek hiánya komoly gazdasági hátrányt okoz.

Igen.

Látsz-e megoldást arra nézve, hogy egy új(?) játékost nyugodtan be merj venni az összeszokott szövidbe? (kémszűrés)

Szigorú(bb?) multiszűrési szabályok. Szövetségek helyett szövetségi rendszerek (testvérszövetségek között több jog, esetleg "többféle" szövetségi szint (nem, az MNT nem szövetség)). Ha mégis ilyenre szánom el magam, benne van a rizikó, de ettől lesz izgalmas.

Mi a véleményed a mostanra kialakult 2 pólusú hatalmi felállásról (SB-KR), és véleményed szerint hogyan lehetne ismét színesebbé tenni a politikai palettát?

Majd szítok egy lázadást. :) Úgy tűnik a zandapolitikát a hajók befolyásolják, mivel nincsenek gazdasági lehetőségek ("külkereskedelem"). Tehát a palettát még több hajóval lehetne színesebbé tenni. :) Senki nem akadályozza meg, hogy a tagok szétszóródjanak és új tagokat ismerjenek meg.

Szerinted jó irányba halad a Zandagort fejlődése? Ha nem, min változtatnál?

A legutóbbi blogbejegyzésed óta úgy érzem jól. Legalábbis jobban. :) Több játékon belüli lehetőséget kéne (újra?) megnyitni és a multiszűrést szigorítani (ide tartozik a más accába bejelentkezés, "cserébe" lehetne vakáció módot csinálni (ütemezett hajófellövés közösbe és hasonló merész ötletek)), rendesen szankcionálni.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Bevennél egy magyarul nem-tudó játékost a csapatodba? Miért?

2 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

http://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr703325700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.