Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Indula

2008.11.28. 00:28 cu2

Végre valahára elindult a teszt! Aki jelentkezett, és mégsem kapott e-mail, nézze meg, hogy a szpemszűrő nem volt-e hiperaktív, aztán szóljon nyugodtan, és küldök új levelet.

Mindenki egy 20 ezer fős bolygót kapott, ami egyensúlyból indul, vagyis az energia és élelmiszer termelés pont kiegyenlítődik a fogyasztással. Van némi indulókészlet is erőforrásokból. Cset most csak egy közös van. Tőzsde szintén, amit jelenleg teleport nélkül is lehet használni. Így ezt is ki tudjátok próbálni.

Ha bármi nem tiszta, ott a mail, de lehet itt is kommentben kérdezni. Meg persze a belső levelezőrendszer. Cucu néven megtalálhattok, enyém Kopária.

27 komment

Címkék: teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr77792403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shub-Niggurath 2008.11.28. 01:36:50

Üdv!

Na, csak ideértem, és nézelődök, eddig tetszik:)
De ha már tesztelünk, akkor néhány észrevétel, így pár perc után:
- Nem látom, hogy mit írtam a chatbe (hogy csak én nem vagy más sem, ezt nem tudom, én akos999 üzenetét látom bent csak)
-Rányomtam, hogy építsen egy húsüzemet, utána gondoltam megnézem, hogy lehet-e mást is gyártani. Míg a húsüzem kiválasztása után visszaállt eredeti képre, addig miután rányomtam a vegagyárra semmi nem történt - de a parancsot értelmezte. Úgyhogy most lesz két vegagyáram;)
- Utóbbihoz tartozik még hozzá, hogy, betennék egy kis popup ablakot, vagy másik képernyőt stb az építéshez, hogy "ez az épület X ilyen nyersanyagba és Y olyanba fog kerülni, biztos meg szeretnéd építeni?"
-Illetve, ha jól sejtem van némi egymásra épülés az épületek között...ez viszont még a súgóban sincs benne, ezt is jó lenne kiírni

Így hírtelen ennyi, de nekem tetszik;) Csak így tovább:)

Hellboy14 2008.11.28. 08:00:25

Hello!!!
Nekem be jön hasonlit az Ogame-re de talán ez jobb!!!

akos999 2008.11.28. 08:57:39

Eddig nagyon tetszik! Viszont lenne 1 kis problémám. Az épületek nagy részét nem tudom megépíteni (pl:Kőbánya) még akkor sem ha minden szükséges nyersanyagom megvan hozzá és semmi kutatás igényük sincs. Csak én néztem el valamit vagy mások is találkoztak ezzel?

Nandoo 2008.11.28. 09:44:24

Jóféle :) Csak az a baj hogy az építés nehéz! Legyen az, hogy az új építésnél épülettípusok jönnek, azokból az épületek és azokból a nyersanyagkérelme és az építési link

Shub-Niggurath 2008.11.28. 10:50:11

Üdv!

Azt hiszem kinyírom a lakosságom, de nem tudom, hogyan!:S
Éjjel voltam fönt, akkor már eltűnt az összes kajám...De bíztam benne, hogy javul...de mégsem.
Szóval építettem összvissz:
-2 szélfarmot és egy fürészüzemet, szeszgyár
- ezenkívül meg kaját akartam termelni:
vegagyár (2 db), húsüzem

Úgyhogy jelenleg:

Populáció 8 609 fő
Kaja 0 RDA
Lakóhely 6 000 fő
Munkaerő 4 305 fő
Morál 100%
Termelés 17 perc múlva

akos999 2008.11.28. 11:04:21

Nem kapcsoltad ki az épületeidet véletlenül?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.28. 11:17:09

Hamarosan összedobok egy leírást, hogy hogysmint érdemes építkezni. Meg egy-két fontos dolgot még kiírok a felületre.

A lényeg: a MUNKAERŐ az egyik legalapvetőbb erőforrás. Ebből nincs tartalékod. Vagyis ha "túlépítkezel" és nincs hozzá elég lakosságod, akkor a kajagyárakba se jut elég munkaerő, emiatt nem lesz elég kaja, emiatt csökken a népesség, emiatt csökken a munkaerő, és könnyen olyan ördögi körbe kerülhetsz, mint Gomez0. Ha ilyen van, persze szólj, és megy a felmentő sereg. :-)

Tehát növekedni csak úgy lehet, ha először mindig kaját és lakóhelyet csinálsz többet (kajagyárak, falvak), mert anélkül nem lesz elég embered és munkaerőd. Ezek pedig munakerőt és energiát használnak (meg persze élőlényeket), úgyhogy még erőműveket nem árt mellé tolni. Ha már túltermelésed van mindenből, akkor lehet belevágni a komolyabb építkezésekbe.

De mondom, erről fogok rendesebben is írni.

Shub-Niggurath 2008.11.28. 11:25:01

Nem, most kapcsoltam ki Cucu javaslatára, és most kíváncsian várjuk, hogy mi lesz:)
Egyébként ha még én is szúrtam el a dolgot, akkor ez nagyon kemény lesz így:)
Egyébként tartok tőle, hogy valahogy a rendszert sikerült kiakasztanom különben nem tűnt volna el egyben az össz kajám...:S
De majd most meglátjuk...

Shub-Niggurath 2008.11.28. 12:43:02

Jelentem, én szúrtam el:) Nagy vagányan neki álltam építkezni tervezés nélkül:D

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.28. 13:47:05

Most már lehet cancel-ezni egy építkezést, ha az ember elsietett valamit, vagy véletlenül kettőt klikkelt. Nyomjatok egy refresh-t, és akkor megjelenik az épülő gyárak mellett egy X ikon.

Per pill a teljes beleölt nyersanyagot visszakapod. Később majd ez időarányossá válhat. De most még a hibák miatt szemétség lenne ilyen szigorúnak lenni. :-)

tothgaba · http://tothgaba 2008.11.28. 14:55:36

jó lene majd ha lehet kicsinyítés és nagyítás a térképre így nehéz nagy távolságokat belátni

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.11.28. 15:22:42

É 149, K 168

Tessék lerohanni mert elszabtam!

A gond onnan ered hogy kő és fa nincs. Az elején kéne adni egy fűrészmalmot és egy kőbányát hogy ne essünk abba a bajba, amibe én

Shub-Niggurath 2008.11.28. 15:45:27

Az még odébb lesz:D

Egyébként én is úgy álltam neki, hogy mi kell az űrhajókhoz: különböző termékek, ahhoz gyárak, ahhoz bányák - és lazán eflkezdtem nyersanyagra hajtani, így nem volt elég kajám és kipusztultam:D
Rá kell önni, hogy nem a nyersanyag az egész alapja, hanem a kaja, lakhely és energia.
Úgyhogy én nem adnék alapból kitermelő egységeket, hanem a következő két lehetőségből az egyiket:
a) Ez a nagyobb segítség: egy fejlesztési tábla, ami mutatja, hogy amíg nincs valamilyen épületed, nem építhetsz másikat. Bár ez a játék sokrétűsége miatt nehéz lenne.
b) Az alapanyagokból (kaja, kő, fa) lehetne egy alap termelés vagy fixen 80 m3 fát - vagy a szabad munkaerő arányában. Egy fűrésztelepen 10 ember egy óra alatt 8 m3 fát termel, fűrésztelep nélkül 10 nem dolgozó munkás 0,8 m3-t termelne.

akos999 2008.11.28. 16:09:15

Szerintem 1 kicsit nagyobb kezdőkészlet (több épület) is elég lenne, meg persze 1 leírás hogy mit ne csinálj.

B 2008.11.28. 17:57:34

Első szinten ne lehessen csak kaját meg lakóhelyet csinálni, így mindenki látja, hogy miről hogyan gazdálkodik.

Vagy a kezdőknek ki lehetne írni, hogy jelenlegi állapot szerint -6000 kaját temelsz, és akkor észbekap

thurvi 2008.12.03. 21:31:26

Feliratkoztam a béta tesztre, annak meg is jött az emailje, de most nem kaptam jelzést. Szeretném kipróbálni a játékodat.

Viceroy 2009.01.28. 19:25:05

Helló.
Mikor indul el a játék??

akos 999 2009.01.28. 19:29:40

A béta teszt jelenleg is folyamatban van, a rendes játék valamikor februárban ha minden igaz.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.01.29. 12:59:37

Február végét mondanám most reálisnak.

Vulpion 2009.01.30. 10:40:53

Fog jönni Zanda? És ha igen, kb. mekkora flottával?

Vulpion 2009.02.04. 00:51:01

Azért vicces, hogy végre vége a vizsgaidőszaknak, az ember azt várná, hogy sorra jönnek a további fejlesztések, erre cu2 pont most tűnik el...:S

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.02.04. 01:12:00

Én nem vettem észre, hogy eltűntem volna. :-) Csak hát vannak más teendőim is, és a fejlesztések előkészítéséből nem sokat láttok.

Zandagort fog jönni, azt viszont nem tudni, mekkora flottával, hiszen alien technológia, még bemérni sem egyszerű. :-)

Vulpion 2009.02.04. 01:18:42

No, csak rá kell szólni és már "múkodik" is!;)

Azért remélhetőleg nem lesz legyőzhetetlen Zanda, 1 millió hajóval tervezem várni.:D
Az csak elég lesz már valamire...

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.02.04. 02:18:51

Egy-két gyors fejlesztés, hogy "működjek" is: :-)
- egy kattintással tetszőleges számú építés
- az így épített gyárak összevont kijelzése az "épülőfélben" szekcióban
- flotta átnevezése
- flotta kijelölése után jobb klikk a cél bolygóra: most már több opció is van
- a flotta adatlapján kiírja, h milyen távol van a céltól, és hány perc múlva ér oda

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.02.04. 02:35:47

Ja, és ezentúl egy leállított építkezés után csak annyi alapanyagot kapunk vissza, amennyit nem használtunk még el. Az X melletti % a készenlétet jelzi, és egyben az "elveszett" erőforrásokat.

Vulpion 2009.02.04. 02:43:31

Nagyon köszi, a héten szerettem volna kicsit felhúzni a birodalmamat, végre van rá esély, hogy a végére érjek!:D
Meg gondolom az összevonás a szerver sebességén is sokat javít, legalábbis nekem pár száz épülő cuccnál már eléggé szaggat.:(

Egy dolog lenne még jó: üzemmódot váltani ne csak egyesével lehessen, hanem azt is N-esével. Ha például kihal a yamom és nem akarom újratelepíteni, mert gombával jobban kijövök, akkor a 600 yam vegagyáramat ne kelljen már egyesével átpakolászni gombára, vagy 600 gyárat építeni fölöslegesen.:)

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.02.06. 21:50:24

Lesz tömeges üzemmód váltás is. Most viszont egy hétig ki kell bírnotok nélkülem... :-) Addig minden jót!
süti beállítások módosítása